Pályázati felhívás közétkeztetés biztosítására

Karancslapujtő Község Önkormányzata gyermekétkeztetés biztosítására pályázatot ír ki az óvodás, általános iskolás gyermekek étkeztetésének megvalósítására.
Ajánlatkérő adatai:
Karancslapujtő Község Önkormányzata
3182 Karancslapujtő, Rákóczi út 95.
Telefon: 06 (32) 447-447, fax: 06 (32) 447-447
Ételkiosztás helyszínei:
- Kastélykert Óvoda (3182 Karancslapujtő, Hunyadi út 38.)
- Az általános iskolás gyermekek tekintetében az étkeztetést biztosító vállalkozó által a településen üzemeltetett, gyermekétkeztetésre alkalmas helyiség
PÁLYÁZATI FELTÉTELEK:
- A működéshez szükséges engedélyek (meleg-konyhás és munkahelyi vendéglátó étkeztetésre működési engedélyének) megléte és másolatának becsatolása
- Ajánlatadó írásbeli kötelezettség-vállalása, hogy tevékenysége során a mindenkori, Magyarország központi költségvetését meghatározó jogszabály rendelkezései szerint jár el, lehetővé téve az önkormányzat számára a normatív állai támogatás igénylését és lehívását.
- A pályázó tevékenységének bemutatása, a szolgáltatás működtetésével kapcsolatos elképzelések ismertetése írásban
- 3 hónapnál nem régebbi cégkivonat, aláírási címpéldány, egyéni vállalkozó esetében vállalkozó igazolvány hitelesített másolatának csatolása
- Pályázó írásbeli nyilatkozata arról, hogy az ajánlat benyújtásának időpontjában nem áll végelszámolásai, felszámolási vagy csődeljárás alatt, köztartozás-mentesség igazolása
- Nyilatkozat arról, hogy a közétkeztetés során a 37/2014. (IV.30.) EMMI. rendeletben foglalt rendelkezéseket betartják, biztosítva a különböző ételérzékenységben szenvedő gyermekek részére is az étkeztetést
- Nyilatkozat arról, hogy az ajánlatadó a hatályos jogszabályoknak megfelelően a szünidei gyermekétkeztetést is vállalja
- Személyi feltételek biztosítása, megfelelő képesítésű élelmezés vezető és ételkiosztó személyzet biztosítása, valamint betegség, szabadság esetén is gondoskodás a folyamatos működtetésről
- Közétkeztetésen belül: hétfőtől - péntekig napi egyszeri meleg ebéd, tízórai és uzsonna kiszállítása, illetve biztosítása az alábbi feltételekkel:
1. az ételek kiszállítása a leadott létszámjelentés alapján külön-külön tárolóedényben történhet
2. a helyben történő étkeztetés esetén a higiéniai és egyéb feltételek biztosítása
3. az ebéd adagokat minden ellátási formában, minden alkalommal a hatályos élelmezési nyersanyagnormák szigorú betartásával kell elkészíteni
4. az igénybevevő kötelezettséget vállal arra, hogy a következő napra vonatkozó létszámadatokat reggel 9.00 óráig megadja a szolgáltatónak - A szolgáltatást igénybe vevő intézmények vezetői az előző hónap utolsó munkanapjáig véleményezésre megkapják a szolgáltatótól a következő teljes havi étrendtervezetet.
- Az esetlegesen kifogásolt étrendi összeállításokkal kapcsolatban az intézmény vezetőinek elutasító javaslatait a szolgáltatónak kötelező figyelembe venni.
- Évente egy alkalommal, jogosult a vállalkozó tárgyalásokat folytatni az önkormányzattal a térítési díjak módosítására vonatkozóan, és csak az önkormányzattal egyeztetett árakat alkalmazhatja
- A gyermekétkezésben részt vevő gyermekek száma az általános iskolában jelenleg 146 fő, az óvodában 67 fő (ez természetesen nem egyenlő a napi étkezők számával, azt a mindenkori hiányzások figyelembe vételével kell kalkulálni). Az önkormányzat az étkezésben részt vevő gyermekek számát nem tudja garantálni, annak aktualizálására a szerződés évenkénti felülvizsgálatának során van lehetőség.
Az ajánlati árat az alábbi bontásban kell megadni egy-egy adagra vonatkozóan:
Iskolás gyermekek:
- Tízórai:............Ft/fő/nap + ÁFA
- Ebéd:...............Ft/fő/nap + ÁFA
- Uzsonna:.........Ft/fő/nap + ÁFA
Óvodás gyermekek:
- Napi háromszori étkezés:...........Ft/fő/nap + ÁFA
PÉNZÜGYI ELSZÁMOLÁS:
A szállítólevelek összesítése alapján havonta nyújtandó be számla az önkormányzathoz a tárgyhót követő hónap 5. napjáig.
A vállalkozás a tárgyhót követő hó 5-ig nyújtja be számláját, melynek fizetési határideje a számla átvételét követő 8 nap.
A PÁLYÁZAT ÉS MELLÉKLETEINEK (továbbiakban pályázat) BENYÚJTÁSI HATÁRIDEJE: 2019. május 15. 16:00 óra.
A benyújtás módja postai úton, vagy személyesen, zárt borítékban történik. A postai benyújtás napja az a nap, amikor a postai bélyegző szerint a pályázatot postára adták. Pályázatokat 1 eredeti példányban, a Karancslapujtői Közös Önkormányzati Hivatal 3182 Karancslapujtő, Rákóczi út 95. címre kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: "Közétkeztetési pályázat". A pályázati borítékok bontására a polgármester jogosult, majd a beérkezett ajánlatokat a képviselő-testület bírálja el, a soron következő képviselő-testületi ülésen.
Az eljárás során meghatározott bírálati szempont:
- az ajánlati ár,
- egyéb felajánlás,
- referencia megléte.
Érvénytelen az ajánlat, ha
- az ajánlattételi határidő után nyújtották be,
- az ajánlattevőnek vagy a hozzá közvetlenül kapcsolódó vállalkozásnak az önkormányzatokkal szemben tartozása áll fenn,
- nem felel meg a "Pályázati felhívásban" foglaltaknak.
AZ AJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSÁNAK HATÁRIDEJE:
2019. május 15. után soron következő képviselő-testületi ülés.
A kiírók jogosultak az elbírálási határidőt egy alkalommal legfeljebb 15 nappal meghosszabbítani, melyről az ajánlattevőt írásban értesítik.
Szerződéskötés: a kiírók a döntésről valamennyi ajánlattevőt a testületi ülésen vagy írásban értesítenek. Kiíró a pályázat nyertesével határozott idejű szerződést köt. A szerződés az ajánlatkérésben szereplő feltételek és a benyújtott nyertes ajánlatban szereplő díjak alapján kerül összeállításra.
A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA: 2019. július 1-től határozatlan időtartamra, évenkénti felülvizsgálattal
A SZERZŐDÉSKÖTÉS TERVEZETT IDŐPONTJA: legkésőbb 2019. június 15-ig.
A nyertes ajánlattevő visszalépése esetén kiíró a soron következő helyezettel szerződést köthet.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítás kérhető:
Baksa Sándor polgármester: 06-20-232-46-73
Karancslapujtő, 2019. április 25.
polgármester